Skocz do zawartości

Facebook Errorhead.pl

Obserwuj nas na Facebooku!

Obserwuj

Głosuj na nasze serwery!

Głosuj już teraz i pomóż w rozwoju serwerów

Zagłosuj

Zostan adminem na naszych serwerach!

Szybka rekrutacja jest otwarta

Złóż podanie!

Zgłoś błąd w stylu!

jeżeli widzisz jakieś błędy na forum, daj nam znać!

Zgłoś

Nie ma czasu na wyjaśnienia

Dołącz do nas lub zaloguj się, aby tworzyć z nami coś pięknego

FastKilleR

zamknięty Wykrywanie cheatów i AB

Rekomendowane odpowiedzi

FastKilleR

W dalszym ciągu widać w amxbans bany za aima, wh i inne tego typu badziewie.

Proponuję dodać możliwość odwołania się na forum od bana permanentnego za cheatowanie poprzez udostępnienie swoich plików z cheatami. Skąd taki dziwny pomysł ?

Większość serwerów używa silnika rehlds, a razem z nim dodatku ReChecker. Ten dodatek może sprawdzać pliki graczy i chociażby szukać w nich cheatów. I jest to jeden z najlepszych o ile nie najlepszy antycheat, jaki można wgrać na serwer. Normalnie zawiera tylko podstawowe pliki, jednak można rozszerzyć te bazę danych. Jeśli gracz dostanie bana za cheaty i udostępni je, będzie wiadomo że ten cheat jest wystarczająco popularny że inni gracze również mogą go mieć. Wtedy będzie można dodać ten cheat do bazy danych i nikt już nie wejdzie z nim na serwer.

 

A w jaki sposób dodawać cheaty ? @ Właściciel Serwera

Należy znaleźć plik: cstrike/addons/rechecker/resources.ini

Schemat dodawania plików wygląda tak:

"../hack.dll"					2EE325A6		"amx_ban 10 [userid] 'EVoL Rage Update Hack #219'" BREAK

Można tutaj zauważyć 4 oddzielone fragmenty.

Pierwszym jest nazwa pliku, ../ oznacza wyjście z domyślnego katalogu gry cstrike o jeden katalog w górę (i dalej chyba nie ma sensu).

Drugim jest w tym przypadku ciąg 2EE325A6. Jest to 8 pierwszych znaków sumy md5 tego pliku. Są potrzebne, żeby zwykła zmiana nazwy pliku nie wystarczyła do ominięcia wykrycia. Może tam się również znaleźć UNKNOWN jeśli suma nie jest znana, lub MISSING jeśli chcemy odwrotnie - żeby serwer zareagował na brak danego pliku (tutaj suma md5 nie jest ważna).

Trzecim fragmentem jest komenda wykonywana w konsoli serwera. W tym przypadku oznacza zbanowanie gracza na 10 minut z powodem "EVoL Rage Update Hack #219". Najlepiej dodać na końcu #liczba żeby gdyby były jakieś problemy, móc sprawdzić która linijka za to odpowiadała. Z tego co może się przydać, można tam używać [userid] - userid gracza, [name] - nick, [steamid] - steamid, [ip] - ip. Jeśli nie jest to pojedyncze słowo bez znaków specjalnych, jak [name] lub podany wyżej powód, należy wziąć całość w apostrofy 'tekst'

Czwartym fragmentem jest BREAK, które oznacza zakończenie linii, musi być na końcu każdej linii.

Ewentualnie na końcu może być jeszcze IGNORE

"../demoplayer.dll"				b7526f9f 	IGNORE

Wtedy plik o podanej sumie md5 zostanie pominięty, jednak takie linijki muszą być zawsze przed innymi sprawdzającymi plik o tej samej nazwie.

 

Po zmodyfikowaniu resources.ini w ten sposób, nikt z danym cheatem już nie wejdzie na serwer. Szczególnie jeśli cheat składa się ze skompilowanych plików i pliku/ów konfiguracyjnych. Wtedy nie będzie można tego obejść, bo pliki dll/asi/... zostaną wykryte dzięki sumie md5 (a wątpię żeby komuś chciało się ją edytować i jeszcze raz skompilować cheat) a plikom konfiguracyjnym na ogół nie można zmienić nazwy, bo cheat w ogóle się nie odpali.

 

Tak więc moja propozycja to dodanie możliwości otrzymania ub, po opublikowaniu swoich cheatów, tak żeby serwery mogły je następnym razem wykryć i zbanować (po jakimś czasie można by te pliki usunąć z forum, żeby nie zrobił się z tego kącik dla cheaterów).

Mam już zebrane 463 pliki (mniej więcej połowa jest razem z sumami md5) i sporo graczy zostało już za to zbanowanych. Głównie za wallhacka, którego dużo ciężej rozpoznać niż na przykład aima. Raczej nie powinienem wrzucać tutaj całej bazy danych, ale jeśli ktoś chciałby lepiej zabezpieczyć serwer, mogę ją wysłać na pw.

Ogólnie przy dodawaniu plików radziłbym nie przekraczać 500 linijek, czyli w tym moim jeszcze by się z 50 zmieściło, a nawet z czasem można sprawdzić amxbans i pousuwać sprawdzanie niektórych plików.

 

Myślę że to bardzo potrzebna propozycja. W końcu żaden antycheat nie jest perfekcyjny, a ReChecker radzi sobie bardzo dobrze i nie popełnia błędów. A nawet jeśli się tak zdarzy, wystarczy usunąć jedną linijkę z resources.ini. Oczywiście propozycja to tylko propozycja. Potrzebne jest też zaangażowanie właścicieli serwerów żeby dodawać do tego pliku nowe cheaty opublikowane przez graczy. Ale w końcu to nie jest takie trudne. Co za problem raz na jakiś czas dopisać do jednego pliku linijkę z nazwą pliku i sprawdzić na jakiejś stronie sumę md5.

 

A poza samymi cheatami, można też wykryć protektory takie jak: raiz0 Steam Changer (dość dobrze sobie radzi ze zmianą steamid), CTShield (bardzo popularny, nawet instalowany domyślnie przez niektóre instalatory csa), Cardinal (bardzo dobrze zmienia steamid, i ciężko to wykryć), CSXGuard (domyślnie instalowany przez cssetti, również umożliwia zmianę steamid, jednak ten dodatek jest dość ułomny i radzę nie dodawać go do sprawdzanych plików bo pewnie połowa serwera zostałaby zbanowana). Z kolei to sprawia że na serwerze nie będzie osób wchodzących na aktywnym banie. Zmiana SteamID które zostało zbanowane na jakieś inne w celu ominięcia bana wymaga zainstalowania takiego dodatku, który z kolei może zostać wykryty a gracz na ab od razu zbanowany ponownie. Oczywiście jeśli mówimy o banowaniu steamid. Amxbans domyślnie banuje IP, jednak napisałem już temat w którym umieściłem poprawioną wersję banującą również steamid.

Tak więc myślę że to przydatna propozycja, o ile tylko właściciele będą chcieli się jakkolwiek w to zaangażować. Poza tym jeszcze na żadnej sieci nie widziałem takiego sposobu odwołania od bana, więc to zawsze coś unikalnego.

 

Troszkę się rozpisałem. Jeśli chciało się to komuś czytać to jestem ciekawy opinii.

  • Lubie to 4
  • Dziękuje 1
  • Super 2
  • Coooooo 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
BiteroFF
VIP

jestem za

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
heT.

Oczywiście jestem za, pełno cheaterów teraz gra na steamie a większość używa cheatów ze strony cshack... pewnie większość ludzi kojarzy. Po prostu wejść zebrać wszystkie potrzebne informacje i cieszyć się brakiem tych gówien na swoich serwerach, super propozycja.

  • Lubie to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rundki.
Napisano (edytowane)

Pomysł jak najbardziej na + 

@ heT.  nie csh tylko pety na hpp co myślą że jak zapłacą 2 dychy na miesiąc to są bogami gierki :> 

jak dla mnie najlepszą opcją był by wargod, każdy admin mógł by sprawdzić danego gracza bez banowania ssów. jeżeli ktoś by się nie zgodził to widocznie ma coś do ukrycia i własnie w takich sytuacjach będzie git to o czym napisałeś. 

A co do plików w czitoskach, to w niektórych, zwłaszcza tych płatnych pliki aktualizowane są co chwilę.  

Dodatkowo po takim badaniu pokazuje nam całą historie gracza, czyli jego detekcje np na mixach gdzie takie wargody czasami są wymagane. 
Przy okazji pokazuje nam nawet na czym latał, oraz mamy wgląd w jego config więc wszelkie cfg haxy nie są nam straszne. 

Edytowane przez Rundki.
  • Lubie to 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lysywcj5

Wszystko fajnie tylko czity, które wrzucasz do folderu %appdata% są z tego co wiem niewykrywalne dlatego zawsze będzie jakiś haczyk.

Poza tym bardziej inteligentni ludzie już raczej zauważyli, że nazwy czitów można zmieniać np z popularnego kiedyś leis.dll na mojeczityjd.dll.

Także alternative hack i inne bajery dalej będą spotykane i cięższe do wykrycia.

Odezwę się do Ciebie bo nie ukrywam, że może postawię swój serwer a lepszy antycheat się przyda.

 

  • Lubie to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
FastKilleR

 @ lysywcj5  sprawdzana jest nazwa pliku ale też suma md5, czyli tak jakby to co się w tym pliku znajduje. Sama zmiana nazwy pliku nie wystarczy żeby serwer tego nie wykrył, ważne żeby była podana suma md5, a mając plik z cheatem łatwo ją sprawdzić, chociażby poleceniem w wierszu poleceń:
 

certutil -hashfile "C:/..." MD5

Pliki niekoniecznie muszą się znajdować w folderze gry. Niektóre pliki .exe używają procesu csa, więc te również mogą zostać wykryte.

Skąd stwierdzenie że Alternative Hack nie zostanie wykryty ? Również jest linijka odpowiadająca za to:

"../AlterNative.dll"			B117FB22		"amx_ban 10 [userid] 'Alternative Hack #217'" BREAK
"../settings.ini"				5EEA4A48		"amx_ban 10 [userid] 'Alternative Hack Settings #218'" BREAK

Natomiast pliki zmieniające steamid muszą być w folderze z grą. Wątpię żeby ktoś znalazł akurat taki którego nie trzeba tam umieszczać i który nie zostanie wykryty.

  • Lubie to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zetjotce-
Napisano (edytowane)

@ Rundki.  Ale wargod to tez nie jest taka 100% opcja, ponieważ jak masz modele postaci eslowe, z czerwoną głowa i inne gówna to Ci mogą injectory i inne gówna przykryć i Ci nie wykryje czita tylko te modele  + niby była aktualizacja, a i tak Ci nie wykryje tego hpp nowego, ale mam znajomka na steamie, który ogarnął serwerek mixowy i tam podobno te wszystkie gowna z forum Waldka publiczne wywala także jest to do zrobienia, ogólnie pomysł na + :-)

Edytowane przez zetjotce-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
FastKilleR

@ zetjotce- ja bym nie przesadzał i tak ludziom nie będzie się chciało tak kombinować żeby wejść na serwer z cheatem. Na ogół polega to na wrzuceniu pliku do folderu csa i jest to najprostsza opcja, aż denerwuje że kopiujesz pare plików co zajmuje minute a admini muszą tracić czas na banowanie takiego czegoś. I sporo graczy właśnie z tak prostego rozwiązania korzysta, co pokazuje amxbans na serwerach na których jest zebrana baza danych ze sporą ilością cheatów. Poza tym wargod też nie jest najlepszą opcją bo gra ma być prosta, lepiej żeby wszystko co się da było automatyczne niż żeby męczyć kogoś wargodem. Szczególnie jeśli jest to osoba która ledwo potrafi uruchomić csa a co dopiero zainstalować jakiś program (i spora część graczy to właśnie takie osoby). Poza tym takim wynikiem łatwo można manipulować. Właściwie to jedną z najważniejszych opcji jest blokowanie protektorów. Te prawie na pewno zostaną wykryte a brak graczy wchodzących na ab jest bardzo dużym postępem, bo ktoś zmieni steamid, ip oraz nick i cała sprawa z cheatem zaczyna się od nowa. I proponowałbym od razu znaleźć i pododawać wymienione w pierwszym poście protektory do sprawdzanych plików. Bo zapewne ich tam nie ma i mogę w każdej chwili zmienić steamid i w ten sposób wejść na ab. A skoro w tak prosty sposób można się pozbyć wielu ab i niepotrzebnych banów, to czemu nie skorzystać. Natomiast skoro ten dodatek na paintballach zbanował już tyle osób, to na pewno w jakiś sposób pomoże, nawet jeśli nie wykryje wszystkiego.

  • Lubie to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Joker.^^
Napisano (edytowane)

Powiem Ci tak, jak pracujesz tak masz. Ja osobiście sam sobie robię własne bazy z Czitami na DD2. Linijek możesz max dodać 425. Miałem problemy z tym bo moje bazy przekraczały ten stan. Pracowałem i cały czas pracowałem i w końcu dodałem ponad 800 linijek z czitami do wykrywania. Tez to nie jest do końca bo nie które NS banował za czyste pliki w instalce. Zależy od kogo masz instalkę cs ns. 

 

Moja praca w maju dopiero powstała na okresie próbnym, testowym. Teraz mogę bazę zwiększyć nawet do 1500 linijek. 

 

Cytat

53. 03.05.2020 - Powiększenie zasobów "Rechecker" z 425 do 1000 linijek z wykrywaniem u graczy wspomagaczy. Oraz dodanie kilkuset linijek z nowymi czitami do wykrywania u graczy. 

 

Dodatek "ReChecker" jest dobry ale tylko skanuje pliki CS i nic więcej. Zewnętrzne programy(haxy) nie wykryje nie stety. Co do propozycji zbędna jak dla mnie. 

Edytowane przez `Joker.^^
  • Lubie to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
FastKilleR
Napisano (edytowane)

@ `Joker.^^  po przekroczeniu 700 wpisów wszyscy gracze byli wyrzucani z serwera z powodu przekroczenia maksymalnej ilości plików:

Host_Error: Consistency: server sent too many filenames.

A spowodowane to jest tym, że wszystkie te pliki są dodawane do decals, których limit wynosi 511. Można ten limit przekroczyć, ale wtedy może pojawić się wymieniony wyżej błąd.

Nawet jeśli w jakiś sposób udało ci się zrobić z serwerem coś, co umożliwiło dodanie takiej ilości plików do bazy danych rechecker to i tak jest to zbędne. Po co zapychać serwer taką ilością plików które ma sprawdzić przy łączeniu się gracza, skoro 90% z nich i tak u nikogo nie zostanie wykryte. Natomiast tak jak powiedziałem, jeśli rechecker się pomyli, na przykład zbanuje czystego gracza za domyślnie zainstalowane pliki, to wystarczy usunąć daną linijkę z bazy danych. Wiele cheatów rzeczywiście może zostać pominiętych jeśli będą to zewnętrzne pliki exe, ale chyba nie powiesz mi że widziałeś gdzieś w sieci steam changer który odpala się z poza folderu csa. Wszystkie te protektory które umożliwiają odbanowanie się to dodatkowe pliki dll które wrzuca się do głównego folderu gry. I pewnie teraz jeśli zaczniesz szukać steam changera odpalanego z pliku exe to może i go znajdziesz, ale po co ? I tak prawie nikt nie będzie specjalnie szukać takiego czegoś żeby wejść na serwer na banie. A cheaty w formie zewnętrznych programów to głównie aimbot czy inne tego typu rzeczy, które łatwo zauważyć przez admina. Wallhack czy esp to też najczęściej .dll. Tak czy inaczej i tak sporo cheatów zostanie wykrytych. Nikt nie będzie specjalnie szukał cheatów .exe żeby wejść na jeden serwer. Prościej byłoby spróbować wejść na inny. I co prawda znajdą się osoby które od razu korzystają z takich zewnętrznych cheatów, ale chyba nie powiesz że osób z cheatami w formie dodatkowych bibliotek dll w ogóle nie ma, bo też takich graczy jest sporo.

 

Poza tym chciałbym zauważyć że chociażby cheat asdfHookHL który jest włączany z pliku .exe został wykryty przez serwer, więc nie powiedziałbym że to przeszukuje jedynie pliki które są od razu wrzucone do folderu z grą.

Edytowane przez FastKilleR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
P00f
Admin Tech.

Zostawiam ten temat dla znawców:

@ Blacklisted CS 1.6 

@ Opiekun BL

Prosiłbym o wypowiedzenie się w tej sprawie. :)

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tyler
Head Admin

Ostateczna decyzje mają tutaj @ Właściciel Serwera1.6. Nie będę od nikogo tutaj wymagał wgrywania na serwer czegokolwiek.

Jeżeli ktoś chciałby zagłębić się w te tematy to podsyłam stronę:  KLIK

Wystarczy włączyć tłumacza a można się połapać. Natomiast jakby ktoś chciał pl poradnik to wyślę na pv, żeby nie reklamować. A nie będę tego kopiował, bo to bez sensu.

 

 

  • Lubie to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tyler
Head Admin

 

TematZamkniety.png

Ten temat został zablokowany przez załogę forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a Moderator lub Administrator rozpatrzy go ponownie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Warunki użytkowania oraz Naszą Polityka prywatności