Właściciel Popularny post Lexxx 2008 Napisano 4 Kwietnia 2020 Właściciel Właściciel Popularny post Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2020 GLOBALNY REGULAMIN FORUM ERRORHEAD.PL § Rejestracja: Rejestrując się na forum ErrorHead.pl akceptujesz niniejszy regulamin i wyrażasz zgodę na jego przestrzeganie. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Rejestrując się, zgadzasz się na otrzymywanie wiadomości o charakterze informacyjnym i reklamowym. Utworzenie i korzystanie z konta jest dobrowolne oraz bezpłatne, dlatego użytkownik czynny nie ma prawa do zgłoszenia żądania usunięcia swojego konta. Każdy użytkownik ma prawo do utworzenia tylko i wyłącznie jednego konta, w przypadku złamania następującej zasady blokowani są wszyscy klienci korzystający z tego samego adresu IP. W przypadku, gdy kilka osób korzysta z jednego adresu IP, niezwłocznie jest powiadomienie o tym fakcie administracji. W procesie rejestracji użytkownik bierny proszony jest o: a) podanie wybranego identyfikatora użytkownika („Nazwa wyświetlana”), b) podanie adresu e-mail, c) podanie i potwierdzenie unikalnego hasła, d) odpowiedź na pytanie rejestracyjne lub wprowadzenie unikalnego kodu bezpieczeństwa. Pomyślne zakończenie procesu rejestracji powoduje zmianę statusu guest na użytkownika. Użytkownik ma bezwarunkowy obowiązek podania danych kompletnych, zgodnych z prawdą i aktualnych, tj. zgodnych ze stanem faktycznym. Forum umożliwia zmianę hasła przez użytkownika w każdym czasie po pierwszym udanym logowaniu. Obowiązuje zakaz dopisywania przy nazwie użytkownika linków do jackpotów, ruletek etc. § Profil użytkownika: Każdy użytkownik ma prawo edytować swój profil. Zabrania się używania prywatnych zdjęć danego użytkownika forum bez jego zgody. Zakazuje się nabijania czasu online na forum przez różne rozszerzenia, programy i tym podobne. Zabroniona jest sprzedaż konta. Zabronione jest nabijanie odwiedzin na profilu. Zabrania się używanie nicków powszechnie uważanych za wulgarne/nieodpowiednie. Umieszczanie w sygnaturze, tytule, bądź avatarze treści godzących w ogólnie przyjęte zasady etyki jest zabronione. Avatar, nick oraz sygnatura nie mogą być obraźliwe, ani zawierać żadnych treści przeszkadzających w ogólnym przeglądaniu forum. Nazwa wyświetlana może mieć maksymalnie 15 znaków. Zabrania się ustawiania w avatarze, tytule oraz sygnaturce treści, w których uczestniczy inny użytkownik forum bez jego zgody. Zabrania się używania prywatnych avatarów danego użytkownika forum bez jego zgody. Administracja ma prawo zmienić nick, avatar, tytuł, sygnaturę, jeśli jest on niezgodna z regulaminem. § Administracja & Moderacja: Każdy członek Administracji oraz Moderacji ma bezwzględny zakaz rozpowszechniania wiadomości z Ukrytej Strefy oraz Grupy Administracyjnej. Po degradacji/rezygnacji członka Moderacji lub Administracji, wiadomości na grupie oraz tematy w ukrytej strefię stają się dla niego przeszłością, zachowują swoją poufność pod groźbą bana permamentnego. § Tematy, posty i aktualizacje statusów: Zakazuje się umieszczania na forum wszelkiego rodzaju plików i treści pornograficznych, rasistowskich, obrażających czyjąś godność religijną, wulgarnych, bądź nawiązujących do nienawiści lub łamiących Polskie Prawo (w przypadku pracy twórczej należy poinformować w temacie, że jego treść jest przeznaczona dla osób pełnoletnich). Zakazane jest plagiatowanie, kopiowanie, przywłaszczanie sobie czyjeś pracy i umieszczania jej na forum bez zgody autora lub podania źródła pracy. Na forum zakazane jest ciągłe pisanie z użyciem CapsLocka czy Shifta, innymi słowy, pisanie całej wypowiedzi z dużych liter. Użytkownik ma obowiązek tworzenia zawartości wyłącznie w języku polskim lub angielskim - jeżeli sytuacja tego wymaga. Nie wolno pisać kilku postów pod rząd, od tego jest opcja Edytuj. Korzystając z forum dbaj o logikę, estetykę i spójność swoich wypowiedzi! O wykroczeniach użytkowników, którzy zakłócają dyskusję, należy poinformować moderatorów forum poprzez zgłoszenie zawartości. Posty bezsensowne, powtarzające się lub nie wnoszące nic do dyskusji będą usuwane/ukrywane. Przed wstawieniem posta staraj się sprawdzać jego poprawność gramatyczną i ortograficzną. Sprawy prywatne, dyskusje i spory miedzy użytkownikami należy rozwiązywać w wiadomościach prywatnych. Wszelkie przejawy chamstwa, nietaktu, braku kultury, fałszywych oszczerstw, szantażu, prześladowania, stalkingu będą surowo karane! Zakazuje się wszelkiego rodzaju spamowania, floodowania. Nazwa tematu powinna być adekwatna do jego treści i działu. Nagminne prośby o rozpatrzenie jakiegokolwiek tematu będzie skutkowało negatywną decyzją. Nie wolno zakładać kilku takich samych wątków w różnych działach. Jest to traktowane jako spam. Nie wolno wprowadzać innych użytkowników w błąd podając niepotwierdzone informacje. Nie wolno umieszczać kilku problemów w jednym temacie. Zamieszczanie treści niezgodnych z prawem obowiązującym na terenie Polski (sprzedaż towarów zakazanych, leków, narkotyków) będzie skutkowało zablokowaniem konta oraz usunięciem zawartości użytkownika. Niestosowanie się do wzoru obowiązującego w dziale wiąże się z przeniesieniem owego tematu do kosza. Zakazuje się reklamowania konkurencyjnych for i serwerów o tematyce Counter-Strike w dziale do tego nieprzeznaczonym. "Reklama" - zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki). Tagi muszą być związane z treścią tematu. Użytkownik ma prawo do wnioskowania o ukrycie wszelkich zawartości będących jego autorstwa poprzez skontaktowanie się z nami za pomocą e-maila (kontakt@errorhead.pl). Wiadomość musi zostać wysłana z e-maila przypisanego do konta forumowego wnioskodawcy. W treści muszą zostać podane konkretne linki do treści, które mają zostać ukryte. Administrator w ciągu (do) miesiąca od złożenia prośby ma obowiązek ją rozpatrzyć. PODANIA - Wypowiedzi w podaniach muszą zostać uzasadnione przynajmniej 3 sensownymi argumentami. Powody typu: ,,wszystko dodane wyżej'' ,,powody up'' itp. będą karane. - Zakazuje się cytowania argumentów powyższych osób w podaniach. - Zabronione jest pisanie podań na stanowiska przed upływem 7 dni od odrzucenia poprzedniego. - Wypowiadanie się w swoich podaniach jest zabronione (od tego jest opcja edytuj) chyba, że masz coś merytorycznego do przekazania. - Zabrania się składania podań na jakikolwiek grupę z aktywnymi ostrzeżeniami na koncie - nie obejmuje to jednak rang dot. serwerów. - W dziale "Dołącz z serwerem" każdy może się wypowiedzieć, lecz odpowiedź musi zawierać min. 3 argumenty (jak w przypadku innych aplikacji na stanowiska). - Administracja zastrzega sobie prawo do podpięcia pod forum nowego serwera z pominięciem podania. - Administrator Forum Errorhead.pl jest zwolniony z konieczności stosowania się do wszelkich zasad obwiązujących w kwestii wypowiadania się pod podaniem w rekrutacji ogólnej (możliwość powstrzymania się od głosu - ocena neutralna - oraz krótsza argumentacja). - W przypadku degradacji nie można ubiegać się ponownie o to samo stanowisko przez miesiąc. ODWOŁANIA OD BANÓW - Zabrania się wypowiadania w skargach osobom, które nie mają nic sensownego do przekazania. W sprawach dot. odwołań od bana, wypowiadać się może osoba zbanowana, Blacklisted, Właściciel danego serwera, a także wyższa administracja i inni użytkownicy, którzy mają coś sensownego do przekazania w celu ułatwienia rozpatrzenia prośby. W innym przypadku grozi to ostrzeżeniem w postaci warna. - Wnioski w strefie banów rozpatrywane są do 48h od momentu złożenia tematu. - Właściciel Serwera ma prawo podjąć decyzję w sprawie odwołania od blokady na swoim serwerze (w tym możliwość skrócenia bądź przedłużenia kary na swoją prośbę) z koniecznością poinformowania o tym fakcie w danym temacie (z możliwością wykonania tego poprzez notatkę moderacyjną). Bez względu na to, osobą rozpatrującą temat pozostaję członek BlackListed. - Wszelkie wątpliwości związane z funkcjonowaniem oraz postępowaniem w strefie banów należy zgłosić opiekunowi działu. W dziale redakcji posty umieszczać mogą jedynie użytkownicy z rangą Redaktor Naczelny/Redaktor - wyjątkiem jest dział "Wasza twórczość", w którym każdy może dodać coś od siebie. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin. Od tego jest funkcja "Zgłoś zawartość" znajdująca się przy każdym poście. Zabronione jest także nadużywanie tej opcji. Zgłaszając post użytkownik ma obowiązek podać powód zgłoszenia, administracja nie będzie się domyślać, co dana osoba miała na myśli. Odświeżanie tematów dozwolone jest po upływie 24h. Dozwolone jest pisanie maksymalnie 3 statusów pod rząd. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do zamknięcia tematu na prośbę autora. Zakazuje się używania koloru czerwonego oraz jego odcieni. Jest on zarezerwowany tylko i wyłącznie dla administracji forum. Można jedynie skorzystać z niego w celu podkreślenia słowa. Zabrania się nadużywania gifów oraz emotek w tematach. Nie udostępniaj na forum żadnych plików, które zawierają wirusy. Tematy lub posty łamiące regulamin forum, zostaną niezwłocznie ukryte i wyrzucone do kosza. Każdy użytkownik ma prawo do wnioskowania o ponowne otwarcie tematu poprzez zgłoszenie danej zawartości - podając uzasadnienie swojej prośby. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi oraz treść umieszczaną przez użytkowników forum. § Notatki moderacyjne: Dostęp do notatek posiada użytkownik z grupą: Właściciel, Zastępca Właścicieli, HeadAdmin, Administrator, JuniorAdmin, Admin Techniczny, Technik, Globalny Moderator, Moderator, BlackListed, Grafik, Redaktor Naczelny, Redaktor, Właściciel serwera. Opiekun Serwera. Osoby spoza administracji i moderacji forum mogą używać notatek tylko w działach, do których posiadają inne dostępy moderacyjne, tzn. BlackListed w odwołaniach, Właściciel Sewera w dziale swojego serwera. Użytkownik z grupą Właściciel/Opiekun Serwera ma prawo używać notatek również w dziale: regulamin serwerów, całym forum "sprawy związane z serwerami", awansach i degradacjach, nieobecnościach, rezygnacjach oraz upomnieniach o rangę (o ile temat lub jego treść związana jest z serwerem, za który odpowiada dany użytkownik dodający notatkę). Kolor zastosowanej notatki powinien być adekwatny do jej treści. Do notatek o charakterze: informacyjnym (niebieski/fioletowy), ostrzegawczym (czerwona/pomarańczowa), przyjęcie/odrzucenie wniosku (zielona/czerwona). § Reputacja: Zabrania się bezsensownego spamowania reputacją. Zakazane jest wymuszanie nadawania punktów reputacji. Złamanie jakiegokolwiek z w/w punktów skutkuję usunięciem zdobytej w sposób niezgody z regulaminem reputacji z konta. § Prywatność: Dostęp do danych użytkownika mają jedynie osoby z grupy: Właściciel, Zastępca Właścicieli, Head Admin, Administrator, Junior Admin, Admin Techniczny, Główny Moderator oraz Moderator. UB Team mogą mieć wgląd do adresów IP jedynie w działach odwołań od bana oraz w serwisie banów. Jakiekolwiek wprowadzane zmiany nie wpływają na podstawową zasadę: serwis ErrorHead.pl nie sprzedaje i nie udostępnia osobom trzecim danych personalnych czy adresowych klientów/użytkowników swoich serwisów. Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych. W tym celu używany jest m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL). W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi - ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego. Zakazuje się udostępniania danych osobowych, prywatnych wiadomości w celu gróźb, prowokacji czy doprowadzenia nawet do oczernienia osób na całą sieć ErrorHead.pl. W takim przypadku użytkownik otrzymuje stałą blokadę w serwisie Errorhead.pl. Więcej na temat prywatności znajduję się w "Polityka prywatności". PRZETWARZANIE DANYCH - Użytkownik ma prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania- zgodnie z art. 17 RODO. - Użytkownik ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, jeżeli przetwarzanie odbywa się w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora. - Użytkownik ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora. Wniosek o dostępu do swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania należy złożyć drogą pisemną na e-maila: kontakt@errorhead.pl. Wiadomość musi zostać wysłana z e-maila przypisanego do konta użytkownika, który składa powyższy wniosek. We wniosku o usunięcie danych osobowych należy podać kolejno: Dane wnioskodawcy: Dane Administratora danych: Tytuł: np. Wniosek o usunięcie danych osobowych Treść: Administrator w ciągu (do) miesiąca od wystąpienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych osobowych ma obowiązek ustosunkować się i poinformować o podjętych krokach. § Blokady: Zasady punktowania warnami znajdują się w tabeli kar. (kliknij tutaj)! Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie ograniczenia do przeglądania strony na nazwę oraz IP użytkownika. Użytkownik, który otrzymał blokadę nie ma prawa do przeglądania strony głównej. O zablokowaniu dostępu do konta decyduję administracja/moderacja forum. Po otrzymaniu bana, użytkownik ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji poprzez komunikator TeamSpeak 3 w przypadku, gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji, ani negocjacji ze strony innych użytkowników. Po otrzymaniu bana, użytkownik ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji również poprzez skontaktowanie się z nami za pomocą e-maila (kontakt@errorhead.pl). Wiadomość musi zostać wysłana z e-maila przypisanego do zbanowanego konta. Użytkownik, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje na stałe zablokowany oraz otrzymuję grupę "Zbanowany". Zakazane jest dawanie ostrzeżeń poprzez osobę pełniąca niższa rangę, osobom pełniącym wyższą. Każda osoba pełniąca funkcje od Redaktora wzwyż ma obowiązek odrobienia otrzymanego ostrzeżenia w czasie nie dłuższym niż okres dwóch tygodni. W innym przypadku osoba traci pełnioną funkcję. Alternatywą bana jest forma nadzoru nad danym klientem, polegająca na potrzebie zatwierdzania wszystkich jej postów i tematów przez Moderatora. W przypadku otrzymania stałej blokady konta przez użytkownika pełniącego funkcję serwerowe (właściciel/opiekun/admin), zostaję on przydzielony do specjalnej grupy, która będzie umożliwiała mu dostęp do przeglądania i wypowiadania się w dziale związanym z serwerem, na którym pełni jakiekolwiek funkcje administracyjne oraz strefie banów. Zostaje mu również przydzielona specjalna forma nadzoru nad danym klientem, polegająca na potrzebie zatwierdzania wszystkich jego postów i tematów przez Moderatora. Z dniem utraty uprawnień na serwerze, dany użytkownik traci jakikolwiek dostęp do przeglądania strony Errorhead.pl. Administracja zastrzega sobie prawo do odbanowania użytkownika w wyniku podjętej wcześniej wspólnej decyzji. Osoba używająca niedozwolonych wspomagaczy na serwerach Errorhead.pl zostaje przydzielona do grupy "Ograniczony", która uniemożliwia składanie podań w jakiejkolwiek rekrutacji na forum. Ograniczony użytkownik może uzyskać grupę na forum poprzez awans z pominięciem podania. § Postanowienie końcowe: Osoby działające na niekorzyść forum oraz nieprzestrzegające regulaminu zostają zablokowane. W przypadku otrzymania stałej blokady konta, sieć nie zwraca kosztów z tytułu utraty możliwości korzystania z zakupionych usług. Każdy zarejestrowany użytkownik jest zobowiązany do akceptacji i przestrzegania niniejszego regulaminu. Niniejszy regulamin stanowi własność forum Errorhead.pl. Wszelkie wątpliwości dot. zasad panujących na forum proszę kierować do Administracji oraz Moderacji forum, tworząc temat w niniejszym dziale oraz kontaktując się z nami poprzez e-mail: kontakt@errorhead.pl lub korzystając z funkcji "kontakt" w dolnej części strony. Administracja zapewnia, iż dołożymy wszelkich starań, aby dbać o należyte zachowanie wszystkich użytkowników forum. Administracja zastrzega sobie prawo do zablokowania danego konta, jeżeli uzna je za niestosowne - osoby, które działają na niekorzyść sieci. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie głównej (05.04.2020 rok). Regulamin stworzony wyłącznie na potrzeby forum ErrorHead.pl Prawem właściwym dla niniejszego regulaminu jest Prawo Polskie. Administracja zastrzega sobie prawo do własności niniejszego regulaminu i zakazuje jego kopiowania. Copyright by @ Lexxx dla Errorhead.pl 9 8 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Właściciel Lexxx 2008 Napisano 11 Kwietnia 2020 Właściciel Autor Właściciel Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2020 Dodanie nowego punktu [11.04.2020] W przypadku otrzymania stałej blokady konta, sieć nie zwraca kosztów z tytułu utraty możliwości korzystania z zakupionych usług. 1 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Właściciel Lexxx 2008 Napisano 13 Kwietnia 2020 Właściciel Autor Właściciel Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2020 Dodanie nowych punktów [13.04.2020] Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Użytkownik ma obowiązek tworzenia zawartości wyłącznie w języku polskim lub angielskim - jeżeli sytuacja tego wymaga. 2 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Właściciel Lexxx 2008 Napisano 29 Kwietnia 2020 Właściciel Autor Właściciel Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2020 Aktualizacja [30.04.2020] 1. Dodano następujące zasady: § Notatki moderacyjne: Dostęp do notatek posiada użytkownik z grupą: Właściciel, HeadAdmin, Administrator, JuniorAdmin, Technik, Globalny Moderator, Moderator, BlackListed, Grafik, Redaktor Naczelny, Redaktor, Właściciel serwera. Opiekun Serwera. Osoby spoza administracji i moderacji forum mogą używać notatek tylko w działach, do których posiadają inne dostępy moderacyjne, tzn. BlackListed w odwołaniach, Właściciel Sewera w dziale swojego serwera. Kolor zastosowanej notatki powinien być adekwatny do jej treści. Do notatek o charakterze: informacyjnym (niebieski/biały), ostrzegawczym (czerwona/pomarańczowa), przyjęcie/odrzucenie wniosku (zielona/czerwona). Używanie notatek nie zgodnie z ich przeznaczeniem lub w nie swoich działach jest traktowane jako spam. § Reputacja: Zabrania się bezsensownego spamowania reputacją. Zakazane jest wymuszanie nadawania punktów reputacji. Złamanie jakiegokolwiek z w/w punktów skutkuję usunięciem zdobytej w sposób niezgody z regulaminem reputacji z konta. 2. Wyróżniono punkty mówiące o podaniach oraz odwołaniach od banów. Nowe zasady zaczynają obowiązywać od 1 maja 2020r. w celu stworzenia przestrzeni czasowej do zapoznania się z nimi. 1 1 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Właściciel Lexxx 2008 Napisano 11 Lipca 2020 Właściciel Autor Właściciel Udostępnij Napisano 11 Lipca 2020 Aktualizacja [11.07.2020] Osoba używająca niedozwolonych wspomagaczy na serwerach Errorhead.pl zostaje przydzielona do grupy "Ograniczony", która uniemożliwia składanie podań w jakiejkolwiek rekrutacji na forum. Ograniczony użytkownik może uzyskać grupę na forum poprzez awans z pominięciem podania. 3 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Właściciel Lexxx 2008 Napisano 6 Września 2020 Właściciel Autor Właściciel Udostępnij Napisano 6 Września 2020 Aktualizacja na dzień [06.09.2020r.] Dodano nowe punkty regulaminu: Użytkownik ma prawo do wnioskowania o ukrycie wszelkich zawartości będących jego autorstwa poprzez skontaktowanie się z nami za pomocą e-maila (kontakt@errorhead.pl). Wiadomość musi zostać wysłana z e-maila przypisanego do konta forumowego wnioskodawcy. W treści muszą zostać podane konkretne linki do treści, które mają zostać ukryte. Administrator w ciągu (do) miesiąca od złożenia prośby ma obowiązek ją rozpatrzyć. Wszelkie wątpliwości związane z funkcjonowaniem oraz postępowaniem w strefie banów należy zgłosić opiekunowi działu. Administracja zastrzega sobie prawo do podpięcia pod forum nowego serwera z pominięciem podania. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do zamknięcia tematu na prośbę autora. Każdy użytkownik ma prawo do wnioskowania o ponowne otwarcie tematu poprzez zgłoszenie danej zawartości - podając uzasadnienie swojej prośby. Użytkownik z grupą Właściciel/Opiekun Serwera ma prawo używać notatek również w dziale: regulamin serwerów, całym forum "sprawy związane z serwerami", awansach i degradacjach, nieobecnościach, rezygnacjach oraz upomnieniach o rangę (o ile temat lub jego treść związana jest z serwerem, za który odpowiada dany użytkownik dodający notatkę). PRZETWARZANIE DANYCH - Użytkownik ma prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania- zgodnie z art. 17 RODO. - Użytkownik ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, jeżeli przetwarzanie odbywa się w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora. - Użytkownik ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora. Wniosek o dostępu do swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania należy złożyć drogą pisemną na e-maila: kontakt@errorhead.pl. Wiadomość musi zostać wysłana z e-maila przypisanego do konta użytkownika, który składa powyższy wniosek. We wniosku o usunięcie danych osobowych należy podać kolejno: Dane wnioskodawcy: Dane Administratora danych: Tytuł: np. Wniosek o usunięcie danych osobowych Treść: Administrator w ciągu (do) miesiąca od wystąpienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych osobowych ma obowiązek ustosunkować się i poinformować o podjętych krokach. Po otrzymaniu bana, użytkownik ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji również poprzez skontaktowanie się z nami za pomocą e-maila (support@errorhead.pl). Wiadomość musi zostać wysłana z e-maila przypisanego do zbanowanego konta. W przypadku otrzymania stałej blokady konta przez użytkownika pełniącego funkcję serwerowe (właściciel/opiekun/admin), zostaję on przydzielony do specjalnej grupy, która będzie umożliwiała mu dostęp do przeglądania i wypowiadania się w dziale związanym z serwerem, na którym pełni jakiekolwiek funkcje administracyjne oraz strefie banów. Zostaje mu również przydzielona specjalna forma nadzoru nad danym klientem, polegająca na potrzebie zatwierdzania wszystkich jego postów i tematów przez Moderatora. Z dniem utraty uprawnień na serwerze, dany użytkownik traci jakikolwiek dostęp do przeglądania strony Errorhead.pl. Administracja zastrzega sobie prawo do odbanowania użytkownika w wyniku podjętej wcześniej wspólnej decyzji. Wszelkie wątpliwości dot. zasad panujących na forum proszę kierować do Administracji oraz Moderacji forum, tworząc temat w niniejszym dziale oraz kontaktując się z nami poprzez e-mail: kontakt@errorhead.pl lub korzystając z funkcji "kontakt" w dolnej części strony. Zmieniono: Zakazuje się reklamowania konkurencyjnych for i serwerów o tematyce Counter-Strike w dziale do tego nieprzeznaczonym. "Reklama" - zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki). Kolor zastosowanej notatki powinien być adekwatny do jej treści. Do notatek o charakterze: informacyjnym (niebieski/fioletowy), ostrzegawczym (czerwona/pomarańczowa), przyjęcie/odrzucenie wniosku (zielona/czerwona). 5 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Właściciel Lexxx 2008 Napisano 5 Grudnia 2020 Właściciel Autor Właściciel Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2020 Aktualizacja na dzień [06.12.2020r.] Adres e-mail do składania wszelkich wniosków i kontaktu z administracją został zmieniony na: kontakt@errorhead.pl Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Właściciel Lexxx 2008 Napisano 18 Grudnia 2020 Właściciel Autor Właściciel Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2020 Aktualizacja na dzień [18.12.2020r.] Administrator Forum Errorhead.pl jest zwolniony z konieczności stosowania się do wszelkich zasad obwiązujących w kwestii wypowiadania się pod podaniem w rekrutacji ogólnej (możliwość powstrzymania się od głosu - ocena neutralna - oraz krótsza argumentacja). 2 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Junior Admin Chumi 1415 Napisano 26 Grudnia 2020 Junior Admin Junior Admin Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2020 Aktualizacja na dzień [27.12.2020r.] - W przypadku degradacji nie można ubiegać się ponownie o to samo stanowisko przez miesiąc. 1 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Właściciel Lexxx 2008 Napisano 2 Stycznia Właściciel Autor Właściciel Udostępnij Napisano 2 Stycznia Aktualizacja na dzień [02.01.2021r.] Właściciel Serwera ma prawo podjąć decyzję w sprawie odwołania od blokady na swoim serwerze (w tym możliwość skrócenia bądź przedłużenia kary na swoją prośbę) z koniecznością poinformowania o tym fakcie w danym temacie (z możliwością wykonania tego poprzez notatkę moderacyjną). Bez względu na to, osobą rozpatrującą temat pozostaję członek zespołu BlackListed. 3 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi