Robert Makłowicz

Użytkownik

Robert Makłowicz wygrał w ostatnim dniu 2 Wrzesień

Robert Makłowicz ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

38 Wybitna

O Robert Makłowicz

  • Ranga
    Początkujący
  • Urodziny 27.12.2002

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w grze
    Robert Makłowicz
  • Snap
    strazmiejska986
  • Na jakim serwerze grasz?
    Only DD2
    Deathrun
    Only Mirage
    Only AWP
    5vs5

Ostatnio na profilu byli

323 wyświetleń profilu
  1. Robert Makłowicz

    [ZAMKNIĘTY]Skarga na King

    XDDDDDDDD ILE TY MASZ LAT ZEBY PISAC SKARGI O TAKIE COS XDDDDDDDD LEDWO CO SE WRACAM I JUZ SIE CIEKAWIE ROBI Wiem że nie mogę się pod tym wypowiedzieć ale sory nie mogłem się powstrzymać /south` Skoro wiesz, że nie możesz to po co się wypowiadasz ? +1 do profilu. @Robert Makłowicz
  2. Robert Makłowicz

    [ODEBRANA]Papatki

    Nie martwcie się o to czasem będę was dręczył na forum in na serwerach !!!
  3. Robert Makłowicz

    [ODEBRANA]Papatki

    Nick: Robert Makłowicz Ranga: Admin CSGO Powód: co raz mniej czasu na grę i brak do niej chęci a poza tym to ostatnio gram tylko mm
  4. Taki se o , dupy nie urywa
  5. Łoooo gdyby nie ty to bym 1 dnia nie przeżył
  6. Robert Makłowicz

    [ZAMKNIĘTY]#87 Pytanie na dziś

    Śląsk
  7. Robert Makłowicz

    [PRZYJETA]Nowy konkurs ?!

    Czemu nie
  8. Halko, dzwoni twoja dupa po jebanko

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. Wons

      Wons

      Po co marnować 2 minuty życia?

    3. (S)tick

      (S)tick

      Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego roku 2019. 

    4. Robert Makłowicz

      Robert Makłowicz

      To to jest piosenka ...

  9. Robert Makłowicz

    [ZAMKNIĘTY]jakies sposoby na muchy?

    Weź jakiś karabin zacznij do nich strzelać. Zawsze działa
  10. Imię: krzysztof Wiek: 15 Nick na TS3: Robert Makłowicz Doświadczenie: miałem już raz admina na TS3 Coś o sobie: nie będę się powtarzał bo za niedługo na pamięć będziecie to znali xd
  11. Robert Makłowicz

    [ODRZUCONE]Multi admin Robert Makłowicz

    Nick: Robert Makłowicz Wiek: 15 Steam ID: STEAM_0:0:226385589 Doświadczenie: admin na każdym serwerze csgo Ilość godzin, która poświęcasz na grę dziennie: ostatnio mało ale po wycieczce będzie od 1-4 Na jakich serwerach posiadasz admina: dr, awp, om, dr + klasy Coś o sobie: mówiłem już nie raz ... GT z serwerów: https://www.gametracker.com/player/VolTuuR/137.74.1.87:27059/ + https://www.gametracker.com/player/Robert Makłowicz/137.74.1.87:27059/ https://www.gametracker.com/player/VolTuuR/137.74.1.87:27059/ + https://www.gametracker.com/player/Robert Makłowicz/137.74.1.87:27059/ https://www.gametracker.com/player/Robert Makłowicz/54.38.142.181:30065/ Z dr + klasy nie będę podawał bo serwer dopiero co wystartował Aaa i jeżeli chodzi o składkę to wystarczy jak będę płacił tylko te 11 Ziko? Dvrs mi zlecił napisanie podania xd @dejv` we no nie zbanuj mnie tylko bo się wszędzie cisnę co. Poza tym mówisz słabe podanie bo co? Nie będę pisał po raz enty coś o sobie? Lol
  12. Robert Makłowicz

    [ZAMKNIĘTY]#86 Pytanie na dziś

    Kooooooooozackoooooooo
  13. Robert Makłowicz

    [ZAMKNIĘTY]Odwołanie od mute

    bindy to bindy sory. a mnie nie interesuje to ze serwer chcial. mowilem ci ze masz wylaczyc, ciesz sie ze mute a nie ban.